سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Google به کسب و کارها درباره قوانین ضد فناوری هشدار می دهد

با دسترسی به میلیون‌ها ایمیل و نمایه‌های تجاری، Google از منابع گسترده خود برای اطلاع‌رسانی به کسب‌وکارها در مورد قوانین فناوری از طریق ایمیل و وب‌سایت‌های متعدد استفاده می‌کند.

افرادی که نمایه‌های کسب‌وکار Google دارند یا از سایر دارایی‌های Google استفاده می‌کنند، ممکن است متوجه ایمیلی شده باشند که در مورد قوانین آتی که می‌تواند بر کسب‌وکارشان تأثیر بگذارد هشدار می‌دهد.

علاوه بر ایمیل‌ها، گوگل وبلاگ‌هایی نوشته و وب‌سایت‌هایی راه‌اندازی کرده است تا مردم را در مورد عواقب احتمالی این صورت‌حساب‌ها آموزش دهد.

لوایح ضد فناوری، مانند قانون نوآوری و انتخاب آنلاین آمریکا، برای جلوگیری از استفاده شرکت هایی مانند گوگل از پلتفرم های آنلاین خود برای رفتارهای تبعیض آمیز کار می کند.

گوگل و دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری در حال تجمع برای لغو لایحه اخیر هستند.


Google Cautions Businesses About Anti-Tech Legislation

 

تلاش های مردمی توسط گوگل


با توجه به BillHartzer.com، این ایمیل بیان می‌کند که این لایحه برای مشاغلی که از ابزارهای دیجیتالی مانند Google Ads، Gmail، Google Analytics و Docs استفاده می‌کنند، «عواقب ناخواسته» دارد. همچنین بیان می‌کند که بر فهرست‌های موجود در جستجوی Google و Maps تأثیر می‌گذارد.

در ادامه این ایمیل آمده است که این صورت‌حساب یافتن کسب‌وکار شما را برای مردم سخت‌تر می‌کند، به بهره‌وری آسیب می‌رساند و برای شما هزینه و زمان دارد.

Google نام صورت‌حساب، اطلاعاتی درباره مکان‌هایی که افراد می‌توانند آن را بخوانند، یا هر ویژگی قابل شناسایی دیگری که خوانندگان می‌توانند برای یافتن آن به تنهایی از آن استفاده کنند، درج نمی‌کند.

این نشان‌دهنده تلاش گوگل برای ایجاد روایت خود در مورد لایحه پیشنهادی است، به جای اینکه کسب‌وکارها را تشویق کند تا با جستجوی اطلاعات در جای دیگر به نتیجه‌گیری برسند.

قانون نوآوری و انتخاب آنلاین آمریکا چیست؟


این لایحه یک تلاش دوحزبی است که برای از بین بردن بال‌های پلتفرم‌های آنلاین بزرگ برای موارد ضدتراست و نقض انتخاب مصرف‌کننده طراحی شده است.

برخی از بزرگترین شرکت هایی که این لایحه را تحت تاثیر قرار داده اند عبارتند از اپل، آمازون، متا و گوگل.

همه آنها هدف هستند زیرا بیش از 50 میلیون کاربر فعال ماهانه (یا 100000 کاربر تجاری) دارند، ارزش بازار سالانه دارند (یا فروش خالص ایالات متحده بیش از 550 میلیارد دلار) و به عنوان یک شریک تجاری مهم برای کاربران تجاری خود عمل می کنند. به زبان لایحه


انتخاب مشتری و حفظ حریم خصوصی مدت‌هاست که مسئله‌ای است زیرا شرکت‌هایی مانند Google از داده‌ها و اطلاعات مصرف‌کننده برای اهداف خود استفاده می‌کنند.

این لایحه به آژانس های ضد انحصار فدرال این امکان را می دهد که برای رفتارهای زیر مجازات های مدنی و احکام صادر کنند:

    ترجیحات ناعادلانه برای محصولات پلت فرم آنلاین نسبت به سایر مشاغل.
    محدود کردن محصولات توسط شرکت هایی که با این پلتفرم رقابت می کنند.
    استفاده از شیوه های تبعیض آمیز در اجرای شرایط خدمات که ممکن است به رقابت آسیب برساند.
    استفاده از داده‌های غیرعمومی به‌دست‌آمده یا تولید شده توسط کاربران تجاری پلتفرم برای ترجیح دادن محصولات پلتفرم به کسب‌وکار.
    محدود کردن یا ممانعت از برنامه‌های نرم‌افزاری از پیش نصب‌شده روی پلت‌فرم یا تغییر تنظیمات پیش‌فرض روی پلت‌فرم که افراد را به سمت محصولات خود هدایت می‌کند.
    انتقام گرفتن از کاربرانی که نگرانی‌های خود را گزارش می‌کنند.

زبان این لایحه مبهم است، دقیقاً مانند زبان اولیه قانون حفاظت از داده های بریتانیا در سال 2018 که باعث شد بسیاری از کسب و کارها در مورد نحوه تبعیت از مقررات حفاظت از داده های عمومی (GDPR) ذهن خود را درگیر کنند.

موافقان این لایحه می گویند که این لایحه رفتارهای تبعیض آمیز را از بین می برد. مخالفان می گویند که تأثیر منفی بر مصرف کنندگان و مشاغل دارد.
جزئیات وب سایت گوگل مخالفت

تلاش‌های گوگل برای منحرف کردن این لایحه شامل وب‌سایتی است که مسائل را به تفصیل شرح می‌دهد و به افراد اجازه می‌دهد نامه‌هایی را با پیامی از پیش نوشته شده در مخالفت با این لایحه برای نماینده کنگره ارسال کنند.

این وب سایت به جزئیات در مورد چگونگی تأثیر این صورتحساب بر تجارت می پردازد، از جمله:

    حذف شماره تلفن، آدرس و ساعات کاری از جستجوی Google و Maps.
    قطع ارتباط محصولات تبلیغاتی Google از یکدیگر و Google Analytics.
    Gmail، Docs و Calendar را تقسیم کنید تا دیگر با هم کار نکنند.

این وب‌سایت همچنین دارای بخش پرسش‌های متداول گسترده‌ای است که به جزئیات مسائل خاصی مانند ایمنی اینترنت و فهرست‌بندی گروه‌هایی که در مورد این لایحه نگرانی‌هایی دارند از جمله:

  •     اتاق بازرگانی ایالات متحده
  •     شورای بازرگانی متصل
  •     اتاق سیاه ایالات متحده
  •     ائتلاف لاتین
  •     اتاق پیشرفت
  •     اتاق بازرگانی و کارآفرینی آمریکایی جزیره‌نشین آسیا/اقیانوسیه


این وب‌سایت همچنین دارای پیوندی به وبلاگ Google است که در آن کنت واکر، رئیس امور جهانی و مدیر ارشد حقوقی، Google و Alphabet، به جزئیات نگرانی‌های Google در مورد این لایحه و همچنین اصلاحات اخیر در آن می‌پردازد.
آیا تلاش‌های گوگل نیاز به این لایحه را ثابت می‌کند؟

گوگل از پلتفرم و اطلاعات خود برای ارسال ایمیل به مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها استفاده کرد تا با نشان دادن اینکه چگونه صورت‌حساب‌های ضد فناوری می‌توانند بر آن‌ها تأثیر بگذارند، مخالفت با این لایحه را محکوم کند. ایمیل یک طرفه به اندازه خود صورت حساب مبهم است.

گوگل با ارائه یک پیشنهاد یک طرفه به مشتریان خود که دستور کار شرکت را پیش می برد

آیا نیاز به چنین لایحه ای دارید؟


این قانون برای محافظت از کسب و کارها در برابر چنگال آهنین شرکت های عظیمی مانند گوگل و آمازون طراحی شده است. گوگل می‌گوید که ضررش بیشتر از فایده است.

در نهایت، تصمیم برای تصویب این لایحه و همچنین زبان آن بر عهده کنگره است. بدیهی است که گوگل و سایر شرکت هایی که تحت تأثیر این لایحه قرار گرفته اند به تلاش های خود برای تغییر یا حذف صورتحساب های ضد فناوری ادامه خواهند داد.